Hevoset Unelmana

Hevoset Unelmana

perjantai 4. joulukuuta 2015

Joulukalenteri luukku 5! Faktoja Nannasta

Juu eli tässä postauksessa kerron vähän itestäni :p 
Näitä ei oo tasan 20 tai 10, kirjotin vaan sen verran kun jaksoin...
Mutta ei tähän alkuu mitää turhia höpinöitä, vaan mennään suoraan faktoihin!


1. Miun oikee nimi on Nanna-mari.

2. Oon 12 vuotias, miun synttärit on 7.2.03.

3. Meillä on koira nimeltä Velmu.


4. Käyn vuokraamassa Arska nimistä ponia.

5. Oon 6A luokalla.

6. Olin viime kesänä One Directionin konsertissa.


7. Miun lempi poni Kiviojan Ponitallilta on Fiona tai Etydi.

8. Miun lempiruoka on pizza <3

9. Miulla on veli.


10. Ulkona sataa tällähetkellä ihan kaatamalla.

11. Tykkään enemmän laiskoista poneista kuin reippaista.

12. Miun lempi hedelmä on varmaan omena HUOM!..... kaneliomena

13. Inhoon sitä ku ihmiset ottaa kuvia sellai että niil näkyy vaa puolet naamasta.

14.tykkään mun hiuksista tällä hetkellä ihan sikana!!!

15. Miulla on ip 6.


16. Oon tippunu hevosen selästä vaan 5 kertaa.

17. Rakastan cubuksen velour housuja <3

18. En harrasta tällä hetkellä muuta kuin ratsastusta.


19. Käyn ratsastustunneilla joka Torstai.

20. Käyn ratsastamassa Arskaa joka Tiistai.

21. En tykkää kinkusta enkä juustosta.


22. Käytän aina eripari sukkia.

23. Miun lempi hevosrodut on haflinger, suomenhevonen ja connemara.

24. En tykkää yhtään siitä miltä ravuirit näyttää.

25. Tykkään tosi paljon kirjottaa blogiin postauksia!!!!


Kiitos että luit <3

-Nanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti