Hevoset Unelmana

Hevoset Unelmana

keskiviikko 23. joulukuuta 2015

Joulukalenteri luukku 23! Elämäni aakkoset

Eli tässä postauksessa kerron minun oman elämäni aakkoset. Jos joku ei tiedä mitä tarkottaa "elämäni aakkoset" niin, ideana on keksiä jokaiselle kirjaimelle/aakkoselle jokin sana joka liittyy sinuun.

Elämäni Aakkoset :

Aska - arska on siis minun vuokra ponini jos joku ei tiennyt.

Baletti - vaikka en enää harrasta balettia niin tykkään katsella sitä esim. Jos telkkasista tulee tai sitten katson iha youtubesta. Olen harrastanut balettia noin. 4 vuotta.

Cookie - tykkään todella paljon kekseistä!

Daalia - Daalia on yksi poni kiviojan ponitallilta, meinin sillä yksi torstai kavalettejä ha se oli ihan mukava.

Eläimet - Eläimet on minulle todella lähettä sydäntä, kissat, koirat, hevoset, kaikki.

Fani - Jos tykkään jostain oikein kovasti niin fanitan sitä ihan hullun lailla... Ehkä vähän liikaakin...

Geisha - super, super, super huvä suklaa jota rakastan yli kaiken.

Hevoset - aika ilmi selvää..

Iphone - en tiiä miten selviäisin ilman applen iphonea, koska en osaa käyttää ollenkaan samsungia, hädin tuskin microsoftia.

Joulu - joulu on maailman parasta aikaa! Ja en voi käsittää että jouluaatto on HUOMENNA!!!!!!!!!!

Kesä - vaikka joulu on lempi juhlani niin silti kesä on lempi vuoden aikani...

Loma - ihan sama mikä loma, mutta lomat on vaan nii perf.

Musiikki - koulussa kempi aineeni on musiikki, kotona joitan kitaraa ja kuuntelen musiikkia. Musiikki kin on hyvin lähellä sydänyä.

Nanna - minun nimeni

Onnellinen - olen yleensä onnellinen ja iloinen, sen takia laitoin tämän tähän.

Paketit - odotan innolla mitä saan joululahja paketeista, tykkään muutenkin repiä paketteiha auki... Joo vähän outoo mut..

Quava - se novellen juoma.. Se on oikeesti mango quava mutta saa nyt mennä.

Robin - ei ei eiii, en tarkoita sitä robinia, tarkoitan yhyä ponia kiviojan ponitallilta joka on myös yksi lemppareistani.

Suklaa - nam!

Tuli - tykkään polttaa kynttilöitä, ja sen tulen liehuamista on rauhoittava katsoa.

Urhea - tätä minä en todellakaan ole! Mutta laitoin tämän siksi tähän koska haluaisin olla urhea.

Velmu - Velmu on koiramme nimi, kommentoikaa alas jos haluatte kuulla lisää velmusta.

Wäiski wemmelsääri - oli ihan lempi ohjelmani pienenä. Nykyään en ole katsonut sitä mutta kai se on vieläkin ihan hauska.

Ypäjä - jonne olisi tarkoitus päästä sitten myöhemmin opiskelemaan!

Äiti - äitini on minulle todella tärkeä en eläisi iman häntä pus pus. 

Joo siis joku varmaan huoasi ettei tässä ole kaikkia kirjaimia mutta jätin ne vain välistä mihin en keksinyt mitään..

-Nanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti