Hevoset Unelmana

Hevoset Unelmana

tiistai 29. syyskuuta 2015

Ratsastusta ja muuta hauskaa

Tänään käytiin vähä ratsastamassa pienempiä polleja julian kanssa :p

Eli siis minä (nanna) menin juntti nimisellä ponilla ja Julia meni reiska niminellä ponskilla  ;-)

Ensiks tehtii pääty- ympyröitä käynnissä ja ravissa, sitte mie tein loivaa kiemurauraa..

Sitte lisättii ravia pitkilläsivuilla ja lyhyillä sivuilla sitten mentii nii hidastaku vaa pysty.

Sitte ruvettii ottaa laukkaa.., mentii kenttää ymäri ja laukkavoltteja, mentii myös kevyessä istunnassa. 
Juntti vähä innostu :))) mut ei se haitannu. 
Loppu käynnit käytii kävelemässä läheisellä metsä polulla :)

Minulla ja Janitalla on kummallakin heppa instagramit jos haluaa käydä seurailemassa niin laitan tähän:
Nanna- nannajahepat

Janita- janskujapollet

Ainii.. Sain myös eile uuden kengät ja varret :pp
- Nanna

                      Minä ja Juntti
     Minä ja Juntti            Julia ja Reiska
                       Minä ja Juntti
       Joo en tiiä mikä tää kuva on👆🏽
         Minä ja Juntti (iman jalustimia)
             Uudet kengät ja varret
           Tuossa myös toinen kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti